Monday, April 19, 2010

XTvT DiHari Minggu.....)

selepas sessi jenjalan....singgah menjamu selera di Ani Sup Utara kat Klang...
kenpa jauh sangat aku makan kt sana?..pergi tgok rumah..org pasang kabinet dapur..gril..semua benda alah la..tp aku xdpt nak show kat sini la...
bateri kamera pun dah lemah..
tgok ni je yg sempat disnap masa mkn sup ni...nak snap gambar anak pompuan ..suami dan aqeel pun x smpat. Gambar akak seniri pun xdak.
so layan

v
v
v


sup perut kesukaan aliesa

adam dan along sup ayam....


abis bateri.............dh dapek nk nolong...


ha...yang ni bekpes hari semalam ( ahad ) x tau nak kasi nama apa nasi goreng ni..aku hentam apa yg ada...sebab petang dah rancang nak bawa anak2 g jenjalan..aku
masak nasi goreng je la...senang..kenyang sikit...
snap gambar pun dalam kuali je...x sempat nak snap masa dihidangkan..bateri low...
apa2 pun anak2 dapat makan..kenyang...
v
v
v

Nasi goreng + sosej + isi ketam + kacang pjg /carot + telo.



layannn.....yum yum..licin
Kali ni pun nak citer pasal bekpes hari sabtu...anak2 aku minta nak makan jemput2..aku ni jenis kalau xde bhan2 nk ditaruk..malas.tapi oleh kerana aku kesiankan..aku cepat2 buat...
aku tengok ada tepung..apa yang ada kat peti ais..aku potong2 campak2..
kemudian gaul sehingga sebati...pastu..
v
v
v
v
layan gambar ajela..
tengokkk
v
v

 
sedap makan panas2 cicah lak dgn pencicah dari kelate tu...


No comments: