Thursday, April 8, 2010

Nougthy Boy

N3 kali ni kira baru la...malam td punya karenah..tgok la perangai Aqeel sekarang Abang2 dan kakaknya tgah tido..dia sempat lagi nak main2. Sekarang ni suka sangat masuk dan dok lam tudung saji..so layan gambar yg aku snap ni..x byk pun...
v
v
v


Nakal tul la...suka sangat la tu...




Aqeel ni seorang budak yang boleh dikatakan dengar kata la...bila aku solat malam tadi aku suh dia dok tepi jgn kacau...dia cam faham je..tapi bila aku tgah tahiyat akhir dia cam tau je..
Dia bangun trus dok atas riba aku....aku pun pakaikan telekung smayang aku ..
dia suka..xde pun nak tarik2. tengok tu siap tiru gaya orang semayg lagi..semoga anak aku jd anak yang soleh..Amin...

4 comments:

Siti said...

sala la ngan anak2 siti, suka main ngan tudung saji tu..huhu...

mcza said...

budak2 tgah nk membesar camtu ler..dok diam x aktif rsau plak ya..

Liessa said...

hehehe...dah mcm aqeell versi girl jek...kak za ni sabo je la..hik hik...

mcza said...

abis tu..aqeel sbuk nak pakai..terjah la kt kpla dia....