Monday, April 12, 2010

Masak Lagi...:)

N3 kali ni aku nak citer pasal masak2 ..sekaligus nak penuhi permintaan anak2 dan kengkawan...so tgok gambar dan tengokla hasilnya....
v
v
v
v

hari ahad semalam ...aku teringin nak masak laksa, sebab dah lama aku x masak laksa ni..
sebenarnya ada kengkawan aku kat opis tu nak makan, jadi aku pun buat la..ada bawa kat opis sikit untuk disantap nanti..sedap ke tidak terpulang la..yg penting aku dah tunaikan hajat orang..ahaks.



yang ni plak resepi hari sabtu...oleh kerana hanya aku dan anak2 sahaja yang ada kat rumah..
pagi aku buat bekpes macaroni goreng je..along , kakak ,acik suka..
tengahari aku masak 1 jenis lauk je..ayam masak merah je..ala makan untuk budak2 je. x payah nak berjenis2 lauknya..
petang aku ter-rajin plak masak bubur kacang ijau, adam suka sangat makan....
layan je la....



yang ni plak hari jumaat punya resepi yang paling simple
masak tumis sardin dan sayur goreng campur letak sohun sikit
v
v
v



abis da......

2 comments:

Siti said...

rajin sungguh msk ye...
lakso tu menyelerakan la...lama dah tak masak/makan..huhu

mcza said...

tima kasih..mestilah rajin..msk air tangan ibu tu lebih afdal untuk anak2

puas ati..boleh mkn byk kali..