Thursday, April 8, 2010

Koleksi Tupperware

N3 kali ni.. aku nk pamerkan serba sedikit barangan Tupperware aku..
x-celi dah lama aku mengidam nak Dispenser untuk simpan beras ni....nak beli cash..tau 2 ajelah mana nak cekup duit..so aku main kutu dengan seseorang dealer Tupperware ni..

Duit Main kutu tu aku beli    Rice Dispenser,  Water Dispenser,
dan lain2 tu aku beli berasingan dengan harga promosi March Square Round Starter set aku beli 2 pcs ...warna hijau kecil tu...dan FridgeSmart  2 pcs. ( bekas merah kecil tu...free gift )

Dan
Garlic N All Keeper tp aku dah guna tgok tu...ada nmpak x?....barang yg sepatutnya la..
so layan je gambar kat bawah ni..
v
v
v
v



tantek x?..harga memang kow2 ler..tapi kalau sapa2 yg tau,
pernah beli mesti tau belapa halaganya..tapi aku suka..berbaloi baloi.

2 comments:

Siti said...

siti aim gak bekas beras tu, tapi mahal la harganya. siti lum pernah lg beli barangan tupperware ni sebab tak lalu tgk harga yg mahal..hahaha

mcza said...

memang la mahal tu pasalnya..sy main kutu