Monday, June 13, 2011

My Hubby Birthday..:)

n3 kali ni nak citer...lepas potong rambut anak petang jumaat tu..malam lepas hubby habis training bola di padang depan amcord mall pj tu..kami balik ke Bukit Raja...
pg sabtu aku cuma wish kat hubby kerana hari tu adalah hari ulang tahun hubby aku genap 40 tahun..oleh kerana kesibukkan hubby aku ..kami sekeluarga x dpt nk selebrite tgahari tu..
waktu pagi..hubby aku pergi ke kebun sekejap dekat dgn rumah mak..
balik pukul 3 petang siap2 pula nk pergi friendly game bola kat area damansara..hubby offer aku n anak2 nak ikut tak??lepas game boleh la jalan2 kejap,baru boleh cari kek..

mase sampai aku lak terlupa nk snap pic..
sbb dia org kalot sbb janji start main kol 4..tp lewat..kol 5 baru start..itu pn sebelum start semua ucap tahniah pada hubby aku selamat hari lahir..
kol 6 org lain nk guna padang..

ni mase dah habis game...berbaloi game seri 2 sama..itupn ditendang oleh besday boy ..hehehe

so layan pic kat bawah ni ya...
v
v





nmpk x anak2 aku tu...

anak2 aku tgah layan bola ..




Aqeel asyik nk bergayut kat babahnya...

gerak dari damansara terus balik ke bukit raja singgah tesco..setia alam..jalan2 cari kek siap bergambar kat lampu2 tu..bukan icity ya...
layan je..

gambar aku je xda...huuhu


gambar kek...
along..achik..aqeel suka tgok..so aku snap sekali..


kakak pula suke yg ni..


last2 hubby aku nak yg ni...

selamat hari jadi...selamat hari jadi...


sambut..suke2 dgn anak / anak saudara...




atas riba aqeel tu hadiah dari aku ..
tgok kat bawah ni..aku viewkan isi kandungannya....
v
v


wallet...

epi besday ..semoga murah rezeki dan bahgia selalu...aminn

No comments: