Tuesday, June 7, 2011

BesDay GirL

5hb Jun lepas adalah hari ulang tahun anak dara aku...yg ke 9 tahun...mase ni kat kg..saje nk buatkan hatinya gumbira..beli kek biasa2 ...makan2 ahli kerja je...malas nk pergi kota bharu nk cr kek yg besar dan best skit.....cari je yg ada dikwsan kg je...ko org nmpk x kek tu dah penyet..ni gara2 Aqeel la..dh x sabar nk makan kek..di tekan2nya..beli 2 jenis bukan apa..saje nk makan2..dan percaya tak..rega kek blueberry tu..1/2 kilo..rm12..kek coklat plak rm6 je....

hari sabtu minggu ni (11hb Jun ) hari ulang tahun hubby aku pulak..boleh la beli kek lagi....
bulan julai depan anak bujang aku pulak..dan aku sendiri pada bulan ogos..hehehe ( raya pertama)..
tiap2 bulan nk kena beli kek nih....

 so layan je gambr yg x byk ni...
v
v


2 jenis kek

 kek perisa blueberry

kek coklat basah


potong kek 

 anak2 aku..along..kakak..achik...adik...

seriusnya muka besday girl..... huhuhu

No comments: