Tuesday, June 2, 2009

Yeye balik PJ...

Sabtu aku balik Klang ada Kenduri Tahlil...tido satu malam je..pastu petang ahad nak balik pj.... saje je sebelum balik dalam perjalanan singgah jap tengok rumah aku di Bukit Raja...itupun nak pujuk Adam yg xnak balik ...mana boleh aku tinggalkan Adam kt rumah makneknye..diakan kecik lagi..cuma along gan kakak tinggal itupun selasa atau rabu aku amiklerrrrr
Inilah dia rumah aku kat Bukit Raja CASA VISTA....rumah dah siap tapi bila nak duduk kat sini....x tau le..anak2, hubby kerja kat PJ aku lak kerja kat Bangsar..dah masuk key el la tu..
Ciann Aqil aku letak kat 6 sebelah ni bukan aper.....dah penat pangku..tunggu babah nyer gi beli makanan kat pasar mlm Tmn Dato' Harun

sukanyer dia ...diacah2

ni plak Adam yang xda teman bermain..tetap ceria dan buat lawak sorang2,....almaklumla..Along & Kakak nyer nak dok Klang rumah makneknye..cuti sekolah ramai sepupu sepapat tinggal kat situ.

Sampai rumah dah penat ..timang2 main2 ngan Aqil



No comments: