Thursday, June 11, 2009

Hubby Besday

Hari ni ..11hb Jun hari ulang tahun hubby aku yg ke 38...epi besday my dear

cepat masa berlalu..sedar x sedar dah 10 tahun aku berumahtangga dan menyambut hari ulang tahun hubby aku..kali ni..xde kek sbb dah makan masa besday girl minggu lepas. Nak makan kek tiap2 minggu, jemu lakk. Kali ni aku bagi present "Baju" kat my hubby.


Kali ni aku buat surprise..pagi2 masa aku nk pergi kerja, aku letakkan present tu dalam kreta dia..itupn pakat2 dgn anak aku along. Mungkin mase dia tengok dan baca kad yg aku bagi..dia terus mesej kat aku say thank you..


Hari ni juga..Genaplah Aqil Danial 4 bulan....sekarang ni dia dah pandai main2 kaki nak masuk mulut..klu pakai stokin habis basah..orang cakap main2 kaki nak minta adik lagi..tengok la nanti kalau masih ada rezeki..tp bukan sekarang la..hahaha
Masa aku update blog aku ni...aku terlupa bawa kamera nk download gambar..so nanti, aku letak la gambo bila2 aku rasa nak letak ya. Tunggguuuuu.

No comments: