Tuesday, May 31, 2011

Balek Kampung...


sekarang ni kan mase cuti sekolah..aku amik kesempatan untuk balek kampung, Bachok kampung aku..dekat dengan pantai irama tempat org2 berkelah bila balik kg..ingatkan boleh ballik awal hari sabtu..tp hubby aku kata mesti jalan jem sbb ramai yg balek ni..alih2 kitaorang sepakat tukbalek  kg hari isnin..org keluar kerja kami balek kg...mlm tu anak2 dh diwarning tido awal esok nk bangun pagi2..

biasa la klu nak balek kg aku..anak2 suke..huhuhu. tido dah la lmbt malam tu sbb tgok mentor..aku pun narnya xleh sgt nk tido..tiba2 dalam kul 3.30pg aku dgr suara2 dok ketawa..hehehehe..keh keh keh...tgok2 si adam..along..kakak dh bgun..kantoi betui la...haaa jgn ingat lain...kantoi sbb aku baru je nk lena tido..along pulak sibuk nk mandi jam baru 4 pg..hehehe geram betul la...alih2 kul 5 pg aku bangun keluarkan nugget ..mandi solat..kemudian semua dah mandi ..aku goreng nugget jap..siap2 kul 6.30 pg kami btolak dari pj...
nk balek awl pg xnk bertembung dgn byk keta...alih2..kabusnya tebal sgt..ni dah lpas tol gombak..cuaca pulak berkabus...layan ya pictures kt bwh
v
v
v


jln lengang..tp kabus


 aqeel maseh lg tido mase angkat..

 ni ..dah bangun..mandi lpas singgah kat gua musang...

sempat lg bergaya....

mase ni aqeel tido kali ke2...

sampai dlm kol 2 ptg singgah rumah adik adik di labok..mkn nasi..baring2.,tgok tv..dlam kol 5 grak balik bachok....45minit sampai....lpas tu sje lalu pantai irama sempat snap gambr dr dlm keta suasana pantai..tgok bena..ada pesta bermula 2hb..
v
v
v

tgah siap2 ado pesta
pantai irama

 
v

ok nti aku citer lagi ya..

1 comment:

mcza said...

tima ksih...nnt sy terjah blog u...