Wednesday, May 11, 2011

bila hubby outstation......

n3 ni nk citer selama seminggu bermula 7hb - 13 mei baru2 ni kena uruskan anak2 sendiri dari hantar anak...amik anak...masak..utk tengahari dan malam..
mase ni hubby kena pergi kuala terengganu sbb ada SKT..sukan kerajaan tempatan mewakili MBPJ.

penat xpayah la citer semua ibu akan merasainya...selalunya anak aku yang kecik dak aqeel mesti demam kalau babahnya xde dlm jangka masa lebih 3 hari...tp syukur mase ni..xde apa masalah..hari2 aku berdoa agar anak2 sihat dan senangkan urusan ku...

layan gambar kat bawah ni..mase ni aku dah balik rumah amik aqeel dan adam kemudian pergi ke sekolah kebangsaan untuk amik kakak pulak, memandangkan sekolah hbs 6.30 ptg sempatla..along aku suh tumpang balik dengan mak kwnnya..sbb sekolah agama dia hbs 5.30 ptg....xlah aku terkejar2 nk amik anak..

sukan ni akan berlaku 2 tahun sekali..tahun 2009 dulu dalam bulan 4 mase tu aku baru masuk kerja 2 minggu selepas bersalin SKT buat di langkawi..apa lagi kami sekeluarga ikut..anak2 buat surat cuti ...
memang penat tapi seronok.. tp kali ni buat di Kuala Terengganu..aku xnak ikut ..sbb mungkin xda yg menarik..dari nk cuti semata2 nak ikut hubby lebih baik aku bercuti balik kampung...

dengar2 citer 2 tahun dari sekarang akan dibuat diperlis pulak..bersiap sedialah...dari segi mental..
v
v

layan gambar aqeel dan adam..sambil nk menunggu kakak nya balik sekolah

sempat lagi bergaya...


adam dan aqeel...

No comments: