Thursday, October 6, 2011

N3 YanG TeRLePaS....2

Minggu lepas hari sabtu pergi open house kawan lama satu sekolah..satu kelas..xsangka rumah dia dekat je dengan bukit raja...dia dok setia alam...xsampai 15 minit pun...mulanya xnk pergi sbb segan..sbb dah lama xjumpa lagipun kawan aku ni lelaki..tiba2 kawan aku Ala tipon tnya aku pergi ke tak..serba salah pulak rasanya dah alang2 jumpa kawan lama xpergi rugi..so aku pun pergi la ..dah petang...lepas makan2...segala macam ada..kambing golek panggang pun ada..

Setelah sekian lama berjanji dengan anak2..so aku n en hubby pergi la ke iCITY..tiap2 minggu lalu tepi jalan...tp x berkesempatan nk pergi...so hari tu..masukla....aku snap pic x banyak pun...

so layan je la....:)
v
v
v
















 banyak lagi pic..tp cukup la untuk tatapan...


tuan tanah x banyak pic sbb dah jadi camerawomen..hehehe

No comments: