Wednesday, November 24, 2010

MaJliS kOnVoKeSyeN aDaM

23.11.2010 aku memang ambik cuti untuk hadir ke Majlis Konvokesyen anak aku Aiman Adam ( 5 tahun )
bukan apa kalau x pergi kesian plak tgok kan..banyak kali diingatkan supaya mama, babah along kakak dan adik pergi tgok dia buat persembahan...

Adam masuk bahagian tarian Bollywood ( yg citer Kuch Kuch Ho Ta Hi )..nk citer sikit..sesi latihan Adam berpasangan dengan Damia..cmel budaknya....ada satu hari Adam x pergi sek pasal along gan kakak ada kat rumah apalagi..dia pun malas ke sek...sampai2 cikgu sek dia tel hubby aku tnya knape Adam x dtg..Damia x mau berlatih pasal Adam xde..ahh sudah katanya..sejak tu..tiap2 hari pujuk Adam suh pergi sekolah...bersemangat la Damia berlatih..hehehe nak gelak pun ada...

Adam tengah memangku Damia..

tak sangka rupanya masuk surat khabar...The Star 30hb November....



Adam jugak dapat hadiah kategori cemerlang untuk tahap 5 tahun...nanti aku letak gambar hadiah je...



hadiahnya...set alat tulis...colour..tp lupa nk snap masa buka hadiah ni...

kasi zoom sikit....hehe
gambar tarian dia, Babah dia rakam guna Vcam susah aku nak load kt sini...itu je aku nak citer kali ni...masa sekarang dah terhad x leh nak suka suki update ...

No comments: