Friday, July 16, 2010

Hobi Baru..

lama x menjenguk blog aku ni..dah setengah abab bulan julai ...huhuhu
sibuk sangat..saje nak tempek gambar aqeel ..sekarang ni ada hobi baru..

hari tu aku ada beli kasut..tapi kotaknya aku simpan..tetiba anak aku yg panjang akal ni jumpa..amik..dan tengok la ap dah jadi...aku tgok macam best je..cepat2 aku snap gambarnya...

so
v
v
v
v
v
ni la jadinya....
v
v



ni plak..adam yang sentiasa menagih janji...
hari tu ..bila ntah..dah x ingat dah..dia ternampak gula2 kapas ni..dia nak sangat...
tp asyik lupa je nak beli..
last2 bila terjumpa dgn alah ni ...babahnya beli la untukadam..
siap bergamba lagi..

aku narnya x berapa suka nak galakkan makan gula2 kapas ni ..manis sangat..
tp sekali je x pe..lepaskan rasa teringin budak2...
makan sama2..tp last2 x habis pun..dah keras..buang je bakinya.
v
v
v

habis sudaa..

No comments: