Wednesday, June 16, 2010

apa nak jadi ni....

kemalasan tahap gaban...malas sgt nk hupdate
    ( kemas ) rumah aku yg x berapa tantek ni...
kena tunggu time rajin skit la ya..nak hias kasi tantek ya tak??

nk kasi sedap sikit mata memandang...nk citer pasal masak..malas...pada hal hari2 kena masak
sebab time cuti sekolah ni..anak2 kat rumah je..selalu musim cuti sekolah hantar kat taska..cas 10 hengget sorang sehari..kalu 2 orang dah brape...adam ( acik ) pula bila tahu along dan angah x sekolah dia pun sama nak dok rumah..............nak main ps2 katanya...dah setahun dah x dibenarkan kuarkan benda alah tu...asyik berebut bergaduh je..

aku cuma htr Aqeel je rumah BB sitter.

emmm bdak2 pun selesa kat rumah..aku cuma pantau mereka dengan telepon je..kejap2 telepon....
tnya dah mandi ke...dah kemas tempat tido ke..dah bekpes ke...tegah buat ape..
dah makan basuh pinggan..
pagi2 aku dh buat air...panaskan lauk, nasi, segala bagai untuk disantap oleh budak2 tu...apa2 yg patut la..
tinggal diaorang ceduk seniri...

hrpkan anak dara aku tu la yg jaga along dan acik..

hati ibu mane yg x rsau...cuba habak mai..risau tau...tp alhamdulillah dh masuk minggu ke 2 ni ok je...
 

No comments: